Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Hele mooie reeks met een hele goede scherpte en mooie kleuren en dofs.
Ben ook even op je site geweest en zag daar dat dit soort werk jou wel toevertrouwd is.
Even achterover leunen en genieten als ik op jouw site kom.
"The important thing is not the camera but the eye..............
Een mooie scherpe serie weer hoor ...goed gedaan. Ik heb een voorkeur voor de eerste omdat dat de vogel de mooiste pose heeft en zo'n fijn lichtpuntje in het oog wat de foto echt af maakt. (mierenneu..modus) jammer van dat sprietje gras in het mos maar daar heb je dan weer geen zeggenschap over he waar dat grasje groeit of niet.
Bedankt voor jullie reactie!
M'n eigen favouriet was hier de laatste foto, maar dat komt denk ik ook door het feit dat ik hier zijn vertrouwen totaal had gewonnen en hij over het grasheuveltje stapte. Is zo'n beetje op de minimale focusafstand genomen.
@ Fish:
mooie opnames weer Edwin!
ik zie dat je de cam op scherpte 'hard' heb staan, dat komt ook zo wel over op het scherm..
pas op, het is er nog net niet over..dus keep shooting!..grtz!
Op de D300 staat verscherping op stand 6 op een schaal van 9. Dit puur om terug te kijken op m'n scherm. Schiet de foto in NEF en In de nikon-software bepaal ik de eerste verscherping die zelfs vaak geheel uit gaat daar.... Verscherpen in PS geeft me veel meer controle namelijk.
Comment