Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Oh zeg, wat een mooie foto's van deze baardman. Heerlijk scherp, mooie kleuren, fraaie compositie, waarbij nummer 1 net iets sterker oogt dan nummer 2 in mijn opinie
iedereen bedankt voor de reacties, maar blijkbaar heeft het geen nut om hier nog verder te posten, als je ziet dat er een overbelichte halve meeuw met 13 comments de HOF haalt....
sallu en de kost!..
Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...
iedereen bedankt voor de reacties, maar blijkbaar heeft het geen nut om hier nog verder te posten, als je ziet dat er een overbelichte halve meeuw met 13 comments de HOF haalt....
sallu en de kost!..
Volledig mee ééns .... maar aangezien het hier een forum is dat beoordeeld over alle soorten foto's is het moeilijk om een juiste keuze te maken .
Langs de andere kant het verschil van foto van de meeuw en de baardman ...is het wel een wereld van verschil en kan ik Dany best begrijpen .
misschien een suggestie voor Dany ....http://www.natuurfotoalbum.be/map/
sallu en de kost!..
Is het dan de bedoeling dat je hier ooit eens de HOF moet gehaald hebben of zo? Snap het niet goed. Tis wel iemand die erg populair is de maker van de fotos..Tis precies of niemand durft iets negatiefs te zeggen..Wel ik durf het wel hoor..Vogels is niet echt mijn ding maar toch nice sharp pictures..
Ik ga zo hard oefenen dat ik binnekort ook eens eentje in de HOF kan zien..
Wie bepaald dat eigenlijk?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment