Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
de jpeg-compressie maakt hem inderdaad wat flou, maar scherpte ligt weldegelijk op de ogen. in raw wel degelijk scherp, zal eentje proberen te verbeteren.
de 1,8 die je leest in de info is foutief, door de adapter-ring leica-canon. de juiste diafragma's weet ik niet meer, denk 2.0.
slecht belicht??? Door de face wat te onderbelichten krijg je een iets leukere sfeer!! Als ik de camera inderdaad op automatsch zet (bah) krijg ik inderdaad een "juister" belicht shot, maar dan is de sfeer helemaal weg en krijg je een stereotiep belicht shot , niet mijn soort fotografie.
Bedankt voor comments!! Laat maar komen, sta er voor open.
Comment