Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vogels Curacao 21-10-08 updated!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vogels Curacao 21-10-08 updated!

Hierbij nog weer eens een paar shot van vogels gemaakt op Curacao tijdens onze vakantie.

Het Het fauna gebeuren daar op het eiland is in mijn optiek beter dan in Nederland want de dieren zijn daar minder schuw/schrikachtig. Wat je makkelijkere benadering geeft.
    Onderstaande foto's zijn gemaakt op klein Curacao dat is een eilandje voor de kust van Curacao op ongeveer 25 km uit de kust. Wij hadden geluk op de dag dat we daar waren want de zon scheen gelukkig door een laagje wolken heen waardoor het goed te doen was daar. Stel dat er totaal geen bewolking zou zijn geweest dan brand je daar dus gewoon lekker weg. (waarschijnlijk zoals chocola in de zon ) Op dit eilandje kan je in een bepaald seizoen de grote zee schilpadden aan land zien komen om hun eieren aftezetten maar dat was klaarblijkelijk niet in deze periode. Maar nu even genoeg de foto van wat steenlopertjes aldaar.

Enjoy de pix en ik hoor dan ook graag op en of aanmerkingen.

have fun.

Foto 1

foto 2

foto 3

foto 4

foto 5

foto 6

mvg Vmotion
    Last edited by Vmotion; 22 oktober 2008, 11:42. Reden: foto's bij geplaatst 21-10-08 update!
    Durf bijna niks meer te zeggen

Re: Vogels Curacao 20-10-08

Ronduit verbazend dat hier nog niet op gereageerd is geweest. Foto 3 vind ik gewoonweg prachtig, al de witte kleuren doen het hem wel.
    Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
    Website : http://runaque.deviantart.com/

Comment

Ik vind ze alle drie !

Grtz,Fabienne
      Van achter de feiten aan hollen, krijg je geen betere conditie.
      BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
      The name of the game is to fill the frame!
      http://Fabke.fotopic.net

Comment

Het verbaasd mij ook Runaque maar hartelijk dank voor je reactie.

Fabke ook jij bedankt voor je reactie.

Mvg Vmotion

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vmotion Bekijk bericht
          Het verbaasd mij ook Runaque maar hartelijk dank voor je reactie.

Fabke ook jij bedankt voor je reactie.

Mvg Vmotion
          Graag gedaan, de serie is het waard , maar ik vraag me af of hier wel gereageerd zou zijn geweest als ik niets had achter gelaten...
          Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
          Website : http://runaque.deviantart.com/

Comment

Runaque misschien wel niet he dat zullen we dus nooit weten :P Maar als nog hartelijk bedankt voor je duwtje!

Groetjes Willem

Comment

Je had hier duidelijk geluk dat het zonnetje wat gesluierd werd door de wolken met al die witte stenen daar. Vind hier ook de derde het fraaist...
              Groetjes Edwin
              Mijn Foto's

Comment

de derde vind ik een hele mooie, met een heel subtiele belichting.
                in de eerste twee komt de bokeh van de achtergrond voor mij wat onnatuurlijk over

Comment

Bedankt voor je reactie dkw ik denk dat dat te maken heeft me het ongelijke terrein daar ter plaatse.

Mvg Vmotion

Comment

Working...
                  X