Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Koolmezen
Collapse
X
-
-
Re: Koolmezen
Oorspronkelijk geplaatst door smartpics Bekijk berichtFraaie en tegelijk leerzame post van je. De koolmees staat er bij alle 3 mooi op. Opvallend vind ik dat je bij de laatste foto meer kleur behoud. Als ze alle 3 hetzelfde bewerkt ben verlies je dus toch wat kleurkracht op de hogere iso's. Heb het nooit geprobeerd, maar zal dat komende winter ook eens proberen die auto-iso...
Groetjes Edwin
Bij de eerste twee foto's was totaal geen zon vandaar de hogere ISO waarde.
Bij de derde foto komt net een klein vleugje zon erbij en dat geeft toch een veel beter resultaat.
Ik wil nu nog eens gaan uitproberen wat het inflitsen voor een effect heeft op de auto ISO.
Zodra ik in de gelegenheid ben zal ik dit eens uitproberen en het resultaat hier laten zien.
mvg
Antoine
Comment
-
ook hier de derde, komt zeer mooi uit!
Die is ook de dichtste, en dat zie je aan de details.
Comment
-
-
Ik heb je gemaild wat ik er van vond.
Maar hier wil ik wel vertellen dat ik jaloers ben op de tijd en gelegenheid die je hebt om zo'n foto's te kunnen maken.
Ik maak geen keuze, ik kijk door die extra zonnestraal heen en voel het geduld en de warmte die van het maken van deze foto's uitgaat.
Groeten maar weer, je foto maatje.Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment
-
Comment