Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ongelooflijke prachtige fotos En dan zijn er die de d2x als een verouderd toestel bestempelen Nogmaals een bewijs dat het niet aan het toestel alleen ligt he
Dit is echt prachtig, zelden gezien!!!
Ik ben ook even op je site gaan kijken; allemaal zeer mooi maar deze laatste reeks steekt er voor mij nog boven uit ( samen met die van de vos..)
@ Herman: sommige hindes en kalfjes zaten wel heel dichtbij en konden er regelmatig niet in z'n geheel op. Het plaatshert was heel onrustig en zat over het algemeen wat verder. Ik liep daar gewoon heel rustig met statief en lens tussendoor....
@ Fish: Er wordt daar niet gevoerd nee. Precies een jaar geleden zat dit zelfde plaatshert met z'n harem op exact dezelfde plaats.
@ Rikketik: Die D2X was niet veel mis mee op de automatische witbalans na...
Nog van dat aub.Ook op je site
Ik verkies tweemaal een foto op je site waar de herten recht in de lens kijken.
misschien heb je het juiste matriaal,maar ook de juiste spirit en geduld voor natuurfotografie.
groetjes
Comment