Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

I'm bored stiff

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• I'm bored stiff

De gorilla stond er wel goed op vind ik. Alleen spijtig dat hij zo dicht bij de draad zat. Zelfs met het grootste diafragma bleef je de afsluiting zien. Ik heb 'm gevraagd of hij zich even wou verzetten maar hij verstond geen vlaams Hij zag er ook niet naar uit dat hij zich het eerste uur nog zou verzetten
    Er is dus wat photoshop aan te pas gekomen om de afsluiting te verdoezelen. Is't een beetje gelukt of kan 't beter ?

Genomen met de Nikon 70-200 mm VR : f 2.8, 1/60, 200 mm, Iso 200 (monopod gebruikt)

"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

Re: I'm bored stiff

weinig gezichtsexpressie dat wel (wat wil je)maar hij lijkt wel te Mediteren.
    maar ik vind het een zeer mooie foto....scherp en mooie kleuren.

Comment

goed gedaan.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooi shot van die gast....scherp en goed contrast...
        ...en of dat de bewerking geslaagd is ...jij hebt geduld... en dat is een goede deugd...

mvg,

Roland

Comment

Schitterend...
          En moest je het niet vermeld hebben dat er nog een afsluiting weggewerkt is, dan hadden we het nooit kunnen vermoeden
          Nikon D80 / AF-S DX Nikkor 18-135mm f3.5-5.6G / AF-S VR Micro-Nikkor 105mm f2.8G IF-ED / Tokina AT-X Pro 12-24 f4 (IF) DX

Comment

Een geslaagde foto, waarbij ik meteen triestig wordt als ik er naar kijk. Als je de documentaire van Dian Fossey hebt gezien zegt deze foto genoeg.

Misschien een foto voor de biologie les van de nabije toekomst. Binnen enkele jaren zijn de laatste gorilla's toch uit de natuur geknald. Kunnen ze aan de hand van deze foto' laten zien hoe goed wij als mens voor onze dichtste neven zorgen. "En plezier dat ze hebben op hun 200m² ".

Gr David
            Gr David

Comment

Knap werk
              Groetjes Hendrika

Comment

Vind hem schitterend. Gaaf model, mooie kleuren en heerlijke scherpte...
                Knap de afrastering weggewerkt ook!
                Groetjes Edwin
                Mijn Foto's

Comment

ik zou ook nog wel eens zo'n joekel willen shooten ;-)
                  ... in parken inderdaad wel luie beesten maarja bon, wij willen dat ze zo zitten hé ;-(
                  Wees gerust dat je in natuur wel wat meer gebrul en beweging zou hebben als jij zo dicht komt ;-) Dat zouden pas mooie pic's opleveren !

Afsluiting... niks van te zien eigenlijk. Nice work dus.
                  Imagination is more important than knowledge...
                  http://www.kiekje.be

Comment

zeer mooi moment vastgelegd,

maar toch vind ik dit geen mooie plaat door de niet zo mooie photoshop techniek die je hebt toegepast.

Er lijkt precies een aura rond hem doordat het groen achter hem echt niet mooi overkomt.
                    www.carlwouters.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlw Bekijk bericht
                      Er lijkt precies een aura rond hem doordat het groen achter hem echt niet mooi overkomt.
                      Ik vind zelf ook dat het eigenlijk te zien is dat de achtergrond kunstmatig vervaagd is. Verwonderlijk dat niemand anders daar iets over gezegd heeft.
                      Harige dingen selecteren is op zich al niet gemakkelijk (ik heb dat nog altijd niet onder de knie) en dan moet je ook nog de juiste feathering kiezen om de andere laag onopvallend te kunnen bewerken. Ik slaag er niet in om de juiste techniek te vinden...je blijft het altijd wel een beetje zien.

Als jij de juiste techniek kent voor dergelijk geval leg het mij dan aub eens uit. Ik leer nog altijd graag bij hé Carlw.
                      "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
                        Ik vind zelf ook dat het eigenlijk te zien is dat de achtergrond kunstmatig vervaagd is. Verwonderlijk dat niemand anders daar iets over gezegd heeft.
                        Harige dingen selecteren is op zich al niet gemakkelijk (ik heb dat nog altijd niet onder de knie) en dan moet je ook nog de juiste feathering kiezen om de andere laag onopvallend te kunnen bewerken. Ik slaag er niet in om de juiste techniek te vinden...je blijft het altijd wel een beetje zien.

Als jij de juiste techniek kent voor dergelijk geval leg het mij dan aub eens uit. Ik leer nog altijd graag bij hé Carlw.

Misschien eens wat proberen met Fluidmask

Grt,
                        Hexagon

Comment

Working...
                        X