Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dagje dierentuin

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dagje dierentuin

    Jammer, blijkbaar niet goed genoeg..

    Ik post 'm wel ergens anders.. (link komt er aan.....


    en hier is de link
    Last edited by hetspook; 1 oktober 2008, 11:08.
    van stempvoort bedrijfs nacht en huizen fotografie Middelburg Nachtfotografie Canon EOS 5D MII, EOS 400D, Canon 17-40mm f/4L, 18-200mm IS, 18/55mm, 55-200mm, 50mm f1.8, Manfrotto 055 XDB, monopod.

  • #2
    dagje dierentuin

    leuke laatste.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Dagje dierentuin

      ik vind geen enkele van de drie echt showcasewaardig.
      N°1 De vis staat er niet volledig op, niet scherp, blauwzweem?
      N°2 Niet zo leuk standpunt, niet scherp, zeer hard licht
      Probeer je op een lager standpunt te plaatsen voor kleine dieren te fotograferen, een foto op oogpunt van deze mandarijneend zou veel leuker zijn, de compo zou dan ook een stuk beter zijn. Qua belichting, s'morgensvroeg of s'avonds zijn de betere uren voor fotografie dan is er zachter licht door de lage zon, midden op de dag is het licht veel te fel doordat de zon hoog aan de hemel staat.
      N°3 Draad voor de wasbeer is ook niet leuk.
      Probeer die diertjes vast te leggen op een plekje waar geen draad staat ofzo...
      Voor meer raad denk ik dat je best de foto's in fotobeoordeling post.

      vrgr
      Gert
      http://gertvandenbroeck.blogspot.be/

      Comment


      • #4
        Re: Dagje dierentuin

        Oorspronkelijk geplaatst door sinesweeper Bekijk bericht
        ik vind geen enkele van de drie echt showcasewaardig.
        N°1 De vis staat er niet volledig op, niet scherp, blauwzweem?
        N°2 Niet zo leuk standpunt, niet scherp, zeer hard licht
        Probeer je op een lager standpunt te plaatsen voor kleine dieren te fotograferen, een foto op oogpunt van deze mandarijneend zou veel leuker zijn, de compo zou dan ook een stuk beter zijn. Qua belichting, s'morgensvroeg of s'avonds zijn de betere uren voor fotografie dan is er zachter licht door de lage zon, midden op de dag is het licht veel te fel doordat de zon hoog aan de hemel staat.
        N°3 Draad voor de wasbeer is ook niet leuk.
        Probeer die diertjes vast te leggen op een plekje waar geen draad staat ofzo...
        Voor meer raad denk ik dat je best de foto's in fotobeoordeling post.

        vrgr
        Gert
        Ik heb 'm verplaatst...
        (niet dat ik niet tegen critiek kan maar toch wou ik wat over je 3 punten kwijt..
        je moet bedenken dat ik de foto's in een dierentuin heb gemaakt.. een foto met wat gaas er voor kan je moeilijk omheen lijkt me dan...? die eeuwige Foto van een leeuw met tele lens zonder gaas heb ik ook gemaakt maar die was al gepost en de mijne was niet beter of slechter maar gewoon niet meer orgineel.)

        maar wel bedankt voor de critiek hoor, zo moet je het niet zien.. de foto's staan nu onder de juiste rubriek dus brand maar los..

        casper
        van stempvoort bedrijfs nacht en huizen fotografie Middelburg Nachtfotografie Canon EOS 5D MII, EOS 400D, Canon 17-40mm f/4L, 18-200mm IS, 18/55mm, 55-200mm, 50mm f1.8, Manfrotto 055 XDB, monopod.

        Comment

        Working...
        X