Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Oorspronkelijk geplaatst door MacroshopperBekijk bericht
Graag had ik hier de orig. ook gezien.
Ik ook eigenlijk want dit vind dit MEESTERLIJK . Mijn mond valt open...ik ben gewoon speechless ...WAW . Ik geraak er niet op uitgekeken. Da's geen gewone fotografie meer maar kunst. Hoe doe je zoiets ? Licht je een tipje van de sluier of blijft dit het geheim van de meester
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Ik ook eigenlijk want dit vind dit MEESTERLIJK . Mijn mond valt open...ik ben gewoon speechless ...WAW . Ik geraak er niet op uitgekeken. Da's geen gewone fotografie meer maar kunst. Hoe doe je zoiets ? Licht je een tipje van de sluier of blijft dit het geheim van de meester
yep, ik ben ook héél benieuwd ... schitterend resultaat !
Gewoon super......als bewerking.Graag had ik hier de orig. ook gezien.
Hier de orginele, eigelijk min of meer mislukt.
De bewerking is in grove lijnen op gebouwd in lagen/ tegenhouden/ doordrukken/ verzadigen van keuren /tone mapping / poetsen/enz. enz. totdat ik het gewenste resultaat kreeg.
De bewerking is in grove lijnen opgebouwd in lagen/ tegenhouden/ doordrukken/ verzadigen van keuren /tone mapping / poetsen/enz. enz. totdat ik het gewenste resultaat kreeg.
Het beste bewijs dat met PS zeeeeeeeeeeeer veeeeeeeeeeeeeel te redden valt aan een mislukte foto, het resultaat hiervan is super geweldig, een beetje uitleg over hoe dit in zijn werk gaat zou ik wel eens willen weten
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten www.cromagnonman.be
je hebt er het allerbeste uitgehaald
met een super resultaat tot gevolg
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
MOA VENT TOCH
Nu moet ik toch nog voor de 2e keer reageren zulle. Ik vind dit grandioos gewoon . Wat een metamorfose.
Waar zitten die tegenstanders van photoshop ? Wie kan nu tegen zulke resultaten zijn ?
Voor zo'n schitterende bewerking pak ik mijn hoed af hoor
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment