...beter gekend als de vleermuis
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Muis met vleugels
Collapse
X
-
-
Re: Muis met vleugels
Zulke foto's zie je niet vaak.
Mooie foto's!
Gewoon in je tuin gefotograffeerd? :PGroetjes
CANON EOS 450D + 18-55 IS + 55-250IS + Speedlite 420Ex + RC1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk berichtKnap werk Kurt ! De tweede heeft bij mij toch een streepje voor
Comment
-
WOW!
Vooral die tweede is bijzonder mooi geworden. Wat een prachtig beestje ook: daar zien we er nog te weinig van...Canon 500D met EF-S 18-135mm/3.5-5.6 IS-USM + 18-55mm/3.5-5.6 IS + 55-250mm/4-5.6 IS +EF 75-300mm/4-5.6 III + 50mm/1.8 IS
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jantina Bekijk berichtDe tweede is zéker het gaafst!
Is dit in je achtertuin? En hoe heb je de foto gemaakt? Geflitst vast en zeker, ze zullen niet onder licht komen eten denk ik?
Kheb er nog 'gavere' maar die post ik morgen
Locatie is ergens in een heel erg flauw verlichte kelder/kerker.
Camera met flits (niet geheel openzetten natuurlijk) is gericht op het voederbakje (tip: vleermuizen zijn dol op appel en ander fruit), met 1 oog kijk je naast de camera naar het voederbakje, wanneer je denkt of merkt dat er eentje komt aangevlogen druk je snel af en voila.
Van de 10-tallen foto's die ik heb gemaakt zijn er maar een 6-tal goed gelukt.
Comment
-
Tweede, op het juiste moment afgedrukt.Je bent altijd welkom : http://www.florif.be/
Comment
-
-
mooie foto's
knap gedaan
maar het lijken wel geen vleermuizen te zijn van hier
hier zijn het meestal insecteneters
beest is veel te groot volgen de afmetingen van je voederbak en stukjes fruit
eerder een soort vliegende hond in de tropen dit zijn dan ook meestal fruit etersGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht... (knip)
beest is veel te groot volgen de afmetingen van je voederbak en stukjes fruit
eerder een soort vliegende hond in de tropen dit zijn dan ook meestal fruit eters
Ontopic: heel goed gedaan
Comment
Comment