Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

favoriete beestje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • favoriete beestje

    Ik weet niet wat het is dat me zo aantrekt in deze beestjes, maar ik vind ze gewoonweg geweldig





    Grtz Tigo
    To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
    Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

  • #2
    Re: favoriete beestje

    ga voor de eerste opname, leuk dat zittend in een plasje water.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: favoriete beestje

      De eerste is inderdaad heel mooi, het kikkertje staat er mooi duidelijk en scherp op. Alleen zou ik 'm wat hebben gecropt, maar dan zie je wel maar een stukje van de waterlelie(?) meer.

      Tweede is ook heel mooi, maar had ik dan langs alle kanten een beetje gecropt.

      Maar twee heel geslaagde hoor.
      Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

      Comment


      • #4
        Re: favoriete beestje

        Bedankt voor jullie reacties,
        ik heb het geprobeerd om de eerste meer te croppen zodat de kikker zelf, meer en groter in beeld zou komen , maar dan moest ik de lelie er al helemaal af laten en is de compositie niet zo sterk meer.

        bij de tweede heb ik juist gekozen om de kikker in de 2/3 bovenhoek te plaatsen met meer ruimte onderaan en links omdat om meer kracht in de foto te krijgen met een diagonale lijn. Het is een volledig groen vlak en komt saai over als ik dit niet zou gedaan hebben.

        toch bedankt voor jullie bevindingen

        grtz Tigo


        Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke Bekijk bericht
        De eerste is inderdaad heel mooi, het kikkertje staat er mooi duidelijk en scherp op. Alleen zou ik 'm wat hebben gecropt, maar dan zie je wel maar een stukje van de waterlelie(?) meer.

        Tweede is ook heel mooi, maar had ik dan langs alle kanten een beetje gecropt.

        Maar twee heel geslaagde hoor.
        To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
        Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

        Comment

        Working...
        X