Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Jacky, ik heb er al beter van jou gezien.
Er moet ergens iets zijn misgegaan bij de bewerking mijns inzien, want ik zie heel rare lijnen van de stok alsook de staart van de ijsvogel tekent raar af.
Heb je mss iets te onnauwkeurig omgesprongen met een selectie te maken om een bewerking uit te voeren?
Het blijft natuurlijk wel een mooie waarneming.
Jacky, ik heb er al beter van jou gezien.
Er moet ergens iets zijn misgegaan bij de bewerking mijns inzien, want ik zie heel rare lijnen van de stok alsook de staart van de ijsvogel tekent raar af.
Heb je mss iets te onnauwkeurig omgesprongen met een selectie te maken om een bewerking uit te voeren?
Het blijft natuurlijk wel een mooie waarneming.
vrgr
Gert
Hé Gert
Die stok, dat is iets raars, zoals je zelf al kunnen vaststellen hebt is die 'op', de schors is weg, en hij 'blinkt'. 'k Heb die idd een beetje willen bijwerken, maar in mijn mapke was 't niet zo erg als na 't posten Weer niet goed gekeken
Maar...aan zijn staartje ben ik niet geweest Hoe dat er zo uitziet is me een raadsel... See Y' ! ( de stok is ondertussen vervangen )
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment