Onze dwergteckel Flyn is 10 maanden geworden en met een oude basketbal in de tuin spelen dat doet hij heel graag, al heeft hij nog niet door dat zijn tandjes te klein zijn om hem kapot te bijten
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Flyn 10 maanden
Collapse
X
-
-
Re: Flyn 10 maanden
Flyn zit met een heel klein ... grootheidswaanzin probleem
Ik volg Jos wat betreft de knappe details in het zwart, maar ik zou ook op mijn buik gaan liggen volgende keer.
Maar ja, dan zal die rakker wel direct naar jou komen zekerGreetz,
Dirk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CougarX Bekijk berichtFlyn zit met een heel klein ... grootheidswaanzin probleem
Ik volg Jos wat betreft de knappe details in het zwart, maar ik zou ook op mijn buik gaan liggen volgende keer.
Maar ja, dan zal die rakker wel direct naar jou komen zeker
Maar op mijn buik gaan liggen voor een foto dat is ook niet te doen want dan staat hij voor ik afgedrukt heb al vlak voor mijn camera te kwispelen
@ iedereen : bedanktGroetjes Vicky
Comment
-
Lastig hè, om je pup te fotograferen.
Als de pup je camera ziet, zit hij al kwijlend tegen je lens aan.
Wat ik doe, want wij hebben ook een jonge hond, is een ander met de hond laten spelen. Dan gaat het beter.
Over de foto:
Lief beestje, dat graag aan het grote werk begint. Dapper beestje... Mooie teinten en dat is heel lastig met zwart.
Bart
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BartK Bekijk berichtLastig hè, om je pup te fotograferen.
Als de pup je camera ziet, zit hij al kwijlend tegen je lens aan.
Wat ik doe, want wij hebben ook een jonge hond, is een ander met de hond laten spelen. Dan gaat het beter.
Over de foto:
Lief beestje, dat graag aan het grote werk begint. Dapper beestje... Mooie teinten en dat is heel lastig met zwart.
BartGroetjes Vicky
Comment
-
Heel mooi belicht - het zwart is altijd een probleem - heb altijd voor gele Labradors (en nu een Goldn retriever) geöpteerd omdat ik die gemakkelijker kon belichten... De suggestie hem met een andere hond af te leiden is prima, maar dan begint het probleem van de bewegingsonscherpte !
Good luck met uw mooie hond - ik kijk uit naar de volgende beelden !
Pat
Comment
Comment