Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ben ik het mee eens. Onderwerpen niet te centraal plaatsen, best op de gulden snede, dat brengt meer dynamiek in de foto.
De eerste en de laatste zijn redelijk gewoon, maar zeker niet slecht. Bij de eerste komen de kleuren er mooi uit, en bij de laatsteis er leuk met scherpte gespeelt.
De tweede is super op het centrale onderwerp na. Iets meer ruimte 'voor' het onderwerp en het is een topper
greetz,
www.fotopie.be Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.
THx Bouk, maar toch is er ook nog zoiets als wat jullie vinden natuurlijk.
Ik zou graag weten of dit voor jullie wel foto's zijn voor een showcas ( voor mij wel ).
MVG,
Kevin
Nikon D3 en klein beetje glas
[url]www.fotograaf-limburg.be[url]
Oorspronkelijk geplaatst door fotograaflimburgBekijk bericht
THx Bouk, maar toch is er ook nog zoiets als wat jullie vinden natuurlijk.
Ik zou graag weten of dit voor jullie wel foto's zijn voor een showcas ( voor mij wel ).
MVG,
Kevin
als we er steeds bij schrijven, dat het een showcasewaardige opname is, zou het tegendeel ook vermeld moeten worden.
maar om eindeloze discussies te voorkomen, is het beter de verantwoording bij de TS te leggen.
nou voor een enkele keer dan:
de eerste twee zijn (voor mij) showcase waardig, de derde niet en vraag niet waarom anders krijgen we alsnog de discussie die we juist proberen te voorkomen.
grt,bouk.
Comment