Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Prachtige foto. Mooi moment. Alleen spijtig dat de achterbenen er niet helemaal opstaan.
Volledig akkoord
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Je bent toch zeker dat het hengsten zijn hé want ik zie daar onderaan weinig 'materiaal' hangen .
Indrukwekkend wanneer je dit kunt fotograferen .
Een voor 'het' moment! 't Is dan ook met een dijk van een toestel vastgelegd.
Je bent toch zeker dat het hengsten zijn hé want ik zie daar onderaan weinig 'materiaal' hangen .
Indrukwekkend wanneer je dit kunt fotograferen .
Een voor 'het' moment! 't Is dan ook met een dijk van een toestel vastgelegd.
Jaja het waren 2 hengsten, zijn materiaal hangt waarschijnlijk wat achter het duindoornstruikje , ik zat ook tussen een struik maar opeens vlogen ze de lucht in, alles gaat zodanig snel en ik kon niet bewegen, was zelfs op een moment niet op mijn gemak, zijn wel grote beesten hé?
Alvast bedankt voor jullie reacties, ik probeer de volgende maal hun benen erop te hebben.
Canon EOS-1D Mark III, D 20 en Canon lenzen van 17 tot 500mm.
Altijd welkom:http://martine.launoy.be
Een prachtige foto. Okay, met de achterbenen erop en meer ruimte was het echt een subliem shot geweest maar om zo snel te kunnen reageren etc.
Knap gedaan.
Comment