Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze tijdens een vrije dag geschoten. Ik hoop dat deze hertjes jullie ook kunnen bekoren. Op en aanmerkingen zijn altijd welkom. Bedankt voor het kijken.
'k vind ze beiden mooi. Twijfel....ga toch voor #1 als favo voor de scherpte, detail en achtergrond
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Mensen hartelijk dank eer voor de reacties. Klaarblijkelijk zijn de reetjes minder bedachtzaam op mensen dan edelherten want die ruiken waarschijnlijk beter. Het is me al vaker opgevallen dat edelherten velen malen meer alert zijn dan reeen.
@Jos Vanhengel ik meen me te herrinderen dat dat witte tussen de poten van het edelhert een kei was.was in elk geval geen ''menselijke rommel''
Hellcat ook hier bedankt voor je reactie. Ik ga dus ook voor de tweede omdat deze dieren me toch meer zeggen ( robuust en groot wild) een reetje is makkelijker om vast te leggen omdat ze naar mijn idee minder argwanend zijn dan edelherten. Maar om deze dieren vast te leggen is toch elke keer weer een kick,echt een moment van intens geluk als je dit voor je lens krijgt,zowel edelhert als een reetje. WAANZINNIG MOOI!!!! (zoet sappig ...ja ..........maar tis voor mij wel zo )
Bedankt hellcat voor je reactie wederom. Als je een in de gelegenheid bent moet je maar een deze kant opkomen om op de veluwe te kijken naar de edelherten tijdens de bronst. Dat is wel zo'n geweldige ervaring. Heb het nu inmiddels 2 keer kunnen annschouwen maar krijg er elke keer weer kippevel van . Dat is wel zo indrukwekkend dat moet je echt eens in het echt meemaken.
Mooie platen uit een bekend gebied. De mogelijkheden om daar herten te schieten zijn prima te noemen. Nu nog wachten op het bronstgeweld.
Platen zijn mooi van scherpte en kleur.
Comment