Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Koekoek in de vlucht ... met 600mm
Collapse
X
-
-
Re: Koekoek in de vlucht ... met 600mm
De omgeving is wat druk, maar ontzettend mooi scherp vastgelegd voor die brandpuntsafstandNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
-
Ik vind het uberhaupt al knap dat je deze vogel in de vrije natuur tegengekomen bent. Ik ken ze alleen van plaatjes en de roep outdoors en dat was het dan wel zo'n beetje.
De foto is zoals al gemeld wat druk met de achtergrond maar de vogel staat er lekker op hoor dit is voor mij wel eenwaard.
Mvg VmotionDurf bijna niks meer te zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vmotion Bekijk berichtIk vind het uberhaupt al knap dat je deze vogel in de vrije natuur tegengekomen bent. Ik ken ze alleen van plaatjes en de roep outdoors en dat was het dan wel zo'n beetje.
De foto is zoals al gemeld wat druk met de achtergrond maar de vogel staat er lekker op hoor dit is voor mij wel eenwaard.
Mvg Vmotion
Voor vluchtshots mag je het diafragma volledig opendraaien hoor. Hoe meer licht, hoe ......Groetjes
----JO
Comment
-
Knap geschoten Luc!..mvg!
Comment
-
Comment