Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Of te wel de papegaaiduiker. Vandaag terug gekomen van een fantastische trip naar Bass Rock en de Farnes eilanden. 5.200 foto's rijker. Hierbij het eerste voorproefje.
Wow wat een prachtige foto's!
Die eerste is geweldig Mooi scherp, mooie achtergrond, top
De 2e is ook super! Bekend beeld zo die visjes in de bek
Super geslaagd!
Oorspronkelijk geplaatst door wildlifephotoBekijk bericht
Wow wat een prachtige foto's!
Die eerste is geweldig Mooi scherp, mooie achtergrond, top
De 2e is ook super! Bekend beeld zo die visjes in de bek
Super geslaagd!
p.s wil er wel meer zien
Ik ook.
Heel mooie foto's
Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
prachtige foto's, lekker scherp en mooie, zachte BG....knap...laat de rest ook maar komen
Ik volg.
Knap
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment