Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Marieke in actie
Collapse
X
-
-
Re: Marieke in actie
Jou Marieke staat er inderdaad prachtig op Jos,
Ik weet niet of dat reeds een uitsnede is, maar ik zou de andere hond ook wegcroppen, de actie van je hond is prachtig, en daar zou ik een crop van maken, als dat mogelijk is natuurlijk, het balletje hoeft er voor mij zelfs niet bij.
Geert.
Comment
-
-
-
Er zijn zelfs 2 opties: als je de kadrage goed vind dan tover je enkel die zwarte hond weg, en eventueel kan je herkadreren. 't Is allemaal een kwestie van smaken!
(foto's verwijderd omdat Jozef68 zelf een 2e versie gepost heeft)Last edited by Tony smeT; 19 juni 2008, 17:48.
Comment
-
Hallo allemaal, bedankt voor de vele reactie's. Tony, je bent me voorgeweest want ik had ondertussen ook al een andere uitsnede gemaakt maar die komt ongeveer overeen met jouw tweede dus post ik die niet, makkelijk haha.
Groetjes allemaal
JoskeD800 en een goed glasservies
Comment
-
Hele mooie foto van hele leuke hond!
Ik zou de breedte laten, maar gewoon boven en onder wat wegcroppen.
Dat behoudt het ruime effect van het strand.
De kleine versie vind ik te krap.Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Comment
-
-
[QUOTE=Jozef68;1888522]hoi, blij dat mijn Marie zo'n bijval heeft
Zo misschien beter? k wou er het balletje bij
En toch zou ik het balletje wegdoen Jos, het balletje doet volgens mij afbraak aan een mooie monochrome opname, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak hé.
grtz. Geert.
Comment
-
Erg mooie foto, persoonlijk vind ik dat het balletje erbij hoord, dat geeft namelijk verhaal aan de foto.
Welk materiaal gebruikte u voor deze opname?Canon 350D, Manuele lens: VivitarSeries1 70-210mm
Soms komen er dingen in je leven waarvan je onmiddelijk weet dat ze er voor altijd thuishoren...
Comment
Comment