Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
koe tussen twee bomen
Collapse
X
-
-
Re: koe tussen twee bomen
Overbelichte lucht, centrale compo, flets, voorgrond voegt niets toe, stier te donker, stukje iets rechts leid af en de takken en bladeren zijn overstraald en hebben last van paarse randjes.
Greetz richD700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw
-
lucht is inderdaad er lelijk zo, de gevraagde info:
Time: 1/250.
F: 4.5.
Flash: Off.
F.L: 135 mm.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DrJeckyll Bekijk berichtstier te donker,
de groeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lvs Bekijk berichtIs dit wel een stier
de groetenMvg,David
[SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Photoclix Bekijk berichtZo te zien wel.Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pierre160 Bekijk bericht... gelieve info te geven over deze foto groetjes pierre160
Exposure Bias Value = -5EV
Light Source = FlashVriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk berichtAls dit een stier is, dan ben ik een ezelin!
Even on topic ....de foto is niets , hoort in fotodiscussie niet in showcase, maar ja de TS beslist.Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
Canon eos 7D Mijn site
Comment
-
Dan zul je toch een ezel moeten zoeken, ik heb hem even vergroot en wat lichter gemaakt maar een koe werd het niet de uiers van een koe hangen meer naar voren , de bouw van koe is anders (niet zo lang) de puntjes die je ziet hangen zijn er twee aan de b.l.n van de stier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janus007 Bekijk berichtIk ben met je eens dat de koe er wat vreemd uitziet, maar bij een stier hangt het slurfje onder zijn buik, dat mis ik hier toch echt, of zou het weggekloond zijnMotto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
Canon eos 7D Mijn site
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk berichtJe hebt gelijk , maar ik kan het met de beste wil ook nog geen koe noemen, hij/zij heeft gewoon het model niet van een koe
In elk geval de foto is niet je dat...
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
Sorry, hoor maar voor mij dit duidelijk een koe.
Je ziet haar uier zo duidelijk hangen.
Tevens heeft een stier een veel zwaardere kop
en veel meer spiermassa aan romp, nek en poten.
Misschien even TS vragen om duidelijkheid te verschaffen.Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment
-
Buiten het feit dat je een discussie kan starten of het nu een stier, een koe, een os,...is vind ik de compo verder niet interessant.
Fototechnisch is er ook weinig aan goed te praten: scherpte, kleuren, belichting,... kunnen allemaal heel wat beterNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
Comment