Vanmorgen hoopte ik dat deze rietgors op een rietstengel ging zitten waarbij de rietgors mooi vrij zou komen te zitten.Mijn wens ging ook nog in vervulling.Een gelukje want deze rakkers zitten meestal in dichte rietgebieden.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rietgors
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Rietgors
Heel mooi vogeltje (en foto natuurlijk)____________________________________________
Met vriendelijke groet. Nico H
Mijn vliegtuig foto site
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door April Bekijk berichtPrachtige foto: mooie compo, kleuren, DOF en goede scherpte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door April Bekijk berichtPrachtige foto: mooie compo, kleuren, DOF en goede scherpte
Mvg.The bird is known by his note, a man by his word.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door April Bekijk berichtPrachtige foto: mooie compo, kleuren, DOF en goede scherpteGreetz,
Dirk
Comment
-
-
deze mag gezien worden!..mvg!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mark v/d Walle Bekijk berichtVanmorgen hoopte ik dat deze rietgors op een rietstengel ging zitten waarbij de rietgors mooi vrij zou komen te zitten.Mijn wens ging ook nog in vervulling.Een gelukje want deze rakkers zitten meestal in dichte rietgebieden.
Mvg.
RobertMvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
-
Sluit ik mij volledig bij aan
Comment
Comment