Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
idd bouk. Ben ervoor aan het rondzien. Na wat surfwerk blijkt een tokina 10-17 de beste prijs/kwaliteit-keuze. Deze morgen eens enkele lokale fotowinkels afgelopen en , tokina nergens te verkrijgen Blijkbaar is er geen importeur meer voor Tokina in België. Blijft voorlopig nog een Tamron 11-18 over. Ik zou toch graag eerst nog even uitkijken voor de Tokina.
From a spot on the sensor...
... to a dump on a memory card Albums
Oorspronkelijk geplaatst door bondividiverBekijk bericht
idd bouk. Ben ervoor aan het rondzien. Na wat surfwerk blijkt een tokina 10-17 de beste prijs/kwaliteit-keuze. Deze morgen eens enkele lokale fotowinkels afgelopen en , tokina nergens te verkrijgen Blijkbaar is er geen importeur meer voor Tokina in België. Blijft voorlopig nog een Tamron 11-18 over. Ik zou toch graag eerst nog even uitkijken voor de Tokina.
Ik heb mijn Tokina 12-24 gewoon bij Konijnenberg gaan halen.
Oorspronkelijk geplaatst door bondividiverBekijk bericht
Was me da nu
Een Tokina lens kan je toch in elke degelijke fotozaak bestellen.
Gracieus beestje. Probleem is dat deze meestal van je weg zwemt, wat een goede compo moeilijk maakt. Jammer daarom dat de staart er niet helemaal op staat. Ik ga voor de eerste omdat je daar het oog ziet en wegens de 'pose'.
Heldere foto (water) zonder sediment
Comment