Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Alledrie prachtige opnamen.
Als het mag! ik verkies de derde foto als beste.
Gemaakt als de vogel juist weer opduikt uit het water, en weer zijn eerste vleugelslag boven water doet ( daardoor die dikke opspattende druppels).
Die derde verdient naar mijn mening zeker ...en
Maar de twee eerste verdienen dat ook wel hoor.
Neen, dit komt waarschijnlijk door de beperkte scherpte diepte en het maneel scherpstellen
hiervoor heb ik zelfs mijn 500 mm thuis gelaten
en heb de foto's gemaakt met een 300mm vanop een afstand van ongeveer 3.5m.De foto's zijn dus een klein beetje gecropt.
De volledige reportage vind je onder de volgende link terug.
17 foto's waarvan ik er 3 uit gekozen heb.
Inderaad, een leuk plekje voor de ijsvogel, maar voor de rest zit daar niets, maar dan ook niets.
ps, ik heb ze vandaag zelfs terug zien, paren vlak voor mijne neus maar ik was er niet op voorzien.
Comment