Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hij staat er wel helemaal op hoor goed gedaan dat is al een prestatie op zich want een vogel in vlucht is altijd moeilijk.
Wat wel een beetje jammer is dat het wit overbelicht is misschien ff rommelen met level en curves.
Ik vind de foto (de compo) best goed maar de bewerking is toch wat over done.
Er zijn er ook die dit een Bold Eagle er is geen verschil , ik ben wel benieuwd waar nu het verschil in mann vandaan komt, is het soms het verschil tussen de canadese uitspraak en de Amerikaanse??
Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. Canon eos 7D Mijn site
@ allen bedankt voor de opmerkingen en het kijken.
Enige aanpassingen in PS waren de levels, curves en een beetje kleur saturatie (en crop natuurlijk).
Grtz,
Wilfried
The tide will wait for no-one. That's not even a rule, it's a fact.
Comment