..dat er wel schik in heeft, 't ziet er goedgezind uit
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
een gewoon eendje...
Collapse
X
-
-
Re: een gewoon eendje...
beetje gewoontjes, maar staat er wel goed op, misschien eens een extreem laag camerastandpunt.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtKnap! Mooi van kleur en van lichtmvg,
Ludo V.
Comment
-
-
Niets is 'gewoontjes' in de natuur - onze 'verwondering' moet altijd even kinderlijk blijven !
Dus Jackske :
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtNiets is 'gewoontjes' in de natuur - onze 'verwondering' moet altijd even kinderlijk blijven !
Dus Jackske :
Greetz, Kariboe
Hier bedoelde ik met gewoon: in vergelijking met al de prachtige foto's die
hier gepost worden van 'vliegende' wilde vogels, vossen in 't wild en noem maar op....geef toe: dan is mijn eendje toch maar gewoontjes hé?'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
en toch is't een schoontje... prachig licht ook in de foto... Laagstaande zon??
wouter.Nikon D50 Nikon D90,sigma 10-20 EX-DC sigma 18-50 EX-DC, sigma 28-70 EX-DG, Nikon 18-105, sigma 70-200 EX-DG, SB-600, SB-800
Comment
-
Een hele mooie . De kleur van het water is speciaal
Johan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door arjan esschendal Bekijk berichtMooi met een originele kleur van het water. Een nog lager standpunt zou mijn voorkeur hebben. Maar ja, ik zit dan zelf ook meestal in het water.'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
Comment