Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Met de laaatste had ik zeer veel geluk hoor deze stond langs de weg in de berm 4 a 5 meter dus das weg mooi en ze/zij waren niet bang. Alleen toen ik klikte dat vonden ze minder leuk en zette het op een draven.
@ Bouk ...wat bedoel je met let op het wit ?
Met de laaatste had ik zeer veel geluk hoor deze stond langs de weg in de berm 4 a 5 meter dus das weg mooi en ze/zij waren niet bang. Alleen toen ik klikte dat vonden ze minder leuk en zette het op een draven.
@ Bouk ...wat bedoel je met let op het wit ?
Mvg Vmotion
dat het niet naar blauw toe gaat, zoals bij de laatste opname.
grt,bouk.
Mooie serie. Ben het eens met Bouk voor wat betreft het wit.
Op mijn monitor lijkt het alsof er een halo rond de vogel zit, heb je deze fotos verscherpt?
Een goede truck om een halo te voorkomen is met de lasso net binnen de vogel een lijn te trekken en dus selectief te verscherpen.
Leuke platen
"Snotpotten" ?!? Is dat streektaal voor 'scholekster' ?
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
enne kariboe......snotpotten heb ik eens gehoord van een beldisch forumlid
Awel, die ga ik ook onthouden... ik vind dat een erg leuke bijnaam. Snotpotten, op een of andere manier vind ik dat bijzonder passend voor die (enigszins grappige) vogels. Hoewel ik niet echt kan thuisbrengen van waar het woord 'snotpotten' komt...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment