Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een mooi plaatje zo met opengesperde bek.Ik denk dt ie het nog beter doet als je wat met curves speeld.Hij is nu net een tikkie te licht imo.
Mvg Vmotion
Lekker scherp beeld, met voortreffelijke DOF en prima-de-luxe compo.
Spijtig toch van dat te bleek beeld : dit lijkt van kleur niet meer op een Groenling... Met minder licht zou je ook een betere doortekening in de veertjes moeten krijgen.
Mits aanpassing mag ie, voor wat mij betreft, zo de HOF in !
"Gemaakt door Canon" , die vind ik grappig !
Neen makker, niet door Canon... door de natuur !!!
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment