Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mijn eerste schuilhutfotootjes. Beiden gemaakt met de 70-200 (2.8) met 1.4 converter. Was gisteren omstreeks 20h, had dus echt niet veel licht meer (blij dat ik voor de 2.8 gegaan ben)
Groetjes
Canon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria
Hallo,
bedankt voor de reacties. Bij de afdruk van de vorige foto heb ik ook gemerkt dat mijn scherm veel te licht ingesteld staat.
Heb nu het raw beeld wat lichter gemaakt. Is dit beter of te veel opgelicht?
Alvast bedankt voor de replies
Canon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria
't Is in elk geval beter... maar ik vind de verlichte valk dan weer net iets té licht... zwart niet meer echt zwart, lichtbruine pluimpjes te hard uitgelicht,...
Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf. www.musicinframe.be
Comment