Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Met alle respect, maar deze vind ik van een veel lagere kwaliteit dan uw andere foto's. Mooie pose van de vogel en mooi licht dat wel, maar technisch gezien is er in mijn ogen iets fout gelopen. Het water lijkt sterk bewerkt en ik heb de indruk dat uw reiger (vooral aan de snavel) vol zit met artefacten.
Maar het zou ook kunnen dat ik het gewoon volledig verkeerd zie, want blijkbaar is dit geen van de vorige posters opgevallen?
Met alle respect, maar deze vind ik van een veel lagere kwaliteit dan uw andere foto's. Mooie pose van de vogel en mooi licht dat wel, maar technisch gezien is er in mijn ogen iets fout gelopen. Het water lijkt sterk bewerkt en ik heb de indruk dat uw reiger (vooral aan de snavel) vol zit met artefacten.
Maar het zou ook kunnen dat ik het gewoon volledig verkeerd zie, want blijkbaar is dit geen van de vorige posters opgevallen?
groeten,
Andries
Dit is de originele.
ik ben maar een natuur fotograafje dat ten eerste niks kent van ps en ten tweede als ik het kon zou ik nog niet willen gebruiken ! Puur natuur dat is nog steeds het mooiste !
groetjes wim
Dit is de originele.
ik ben maar een natuur fotograafje dat ten eerste niks kent van ps en ten tweede als ik het kon zou ik nog niet willen gebruiken ! Puur natuur dat is nog steeds het mooiste !
groetjes wim
Wim,
Ik heb hier de voorbije jaren al veel schitterende foto's van u zien passeren en in mijn ogen ben je zowieso niet 'maar' een natuurfotograafje. Vandaar mijn reactie, niet om u aan te vallen maar om eerlijk te zijn. Ik weet gewoon dat je al betere foto's gepost hebt en als ik nu zie dat deze foto eigenlijk een grote crop was dan weet ik ook waarom er technische mankementjes in zaten.
Om heel eerlijk te zijn vind ik de originele zelfs beter dan de crop gewoon omdat er veel meer diepte in de foto zit. Het onderwerp is daarenboven nog perfect herkenbaar! Voor mij dus een mooi 'beestje in haar omgeving' - shot!
groeten,
Andries
ps.: Ik ben zelf ook een groot voorstander van 'zo natuurlijk mogelijk' en ben zelf ook geen fervent PS-er. Ik kan dat dus zeker en vast appreciëren!
Comment