Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Duivelsvis

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Duivelsvis

Een 'visje' dat je eigenlijk liever niet tegen komt...

Grtz

Re: Duivelsvis

Oorspronkelijk geplaatst door Stoopken Bekijk bericht
    Een 'visje' dat je eigenlijk liever niet tegen komt...
    Zou niet weten waarom.
    Zolang je er met je handen afblijft is er niks aan de hand, en das een regel voor alle onderwaterleven.
    Vind ze ietsje te donker, dus toch te ver weggebleven ?

Comment

mooi en genoeg detail te zien.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik denk dat dit een "koraalduivel" is (van "duivelsvis" heb ik nog nooit gehoord).
        Niet echt scherp en te donker imo.
        Mvg, Fekke
        Nikon D750

Comment

Een koraalduivel/lionfish. Zo erg is het niet om ze tegen te komen. Alleen toen er een stuk of 6 om me heen aan het jagen waren moest ik even opletten. Camera aan de kant en genieten

De 2e foto vind ik mooi. Bij de eerste vind ik de compositie niet zo geweldig en je had denk ik je flitser lager moeten zetten.
          edit: als je wat met curves speelt ziet de 2e foto er naar mijn mening beter uit.
          Last edited by zwarteduiker; 23 maart 2008, 11:02.
          nikon D90 & ikelite D70 housing

Comment

Ook ik vind ze beiden iets te donker, maar toch mooie scherpe opnamen van inderdaad de koraalduivel, of in het latijn, Pterios volitans.
            Een tropische zoutwatervis waarvan de steek van de derde rugvinstraal u vast een zeker een sterk gezwollen en pijnlijke arm of been opleverd.
            In het aquarium gehouden is het gif uit de rugvinstraal na enkele maanden veel minder giftig, toch best altijd een dokter raadplegen.

Broken-wing.

Comment

Bedankt voor de reactie's, tips en naamcorrectie
              De foto's zijn inderdaad aan de donkere kant, maar ik wou ze niet teveel oplichten ivm de ruis.
              Het was er heel donker waar ik de foto's genomen heb, het enigste licht was een lichte schijn van bovenaf, dus heb ik moeten fotograferen zonder flits ( mocht niet ) op het grootste diafragma, ISO 1600 en manueel moeten scherpstellen.
              Grtz

Comment

Working...
              X