Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie reeks,ook je werk op Picasa mag er wezen.
De combinatie van een goede fotograaf met kwaliteitsmateriaal heeft geleid tot prachtig werk,de kleuren op Picasa zijn soms verbluffend.
Inderdaad Mightycat. Een bijna twee jaar jonge Ragdoll. Een enorm lieve kater...
Antoine en Bouk, bedankt.
EdDu, bedankt voor het compliment hoor, maar heb nog heel wat te leren op gebied van fotografie.
Ragdoll zijn enorm lief, istie ook zo eigenwijs?
Mijn schoonmoeder had eentje, die was enorm aanhankelijk en lief, maar is jammerlijk genoeg een week gelden overleden, tragisch genoeg door het verkeerd gebruik van n pipet profender(middel tegen wormen en vlooitjes) in de nek door de da. Bij deze let dus op dat je kater, bij het gebruik van dit product er nooit aan kan likken, het is puur vergif!
Amai Mightycat, da's wel een triest verhaal.
Ik heb dit ook al eens gebruikt tegen vlooitjes, maar is gelukkig wel goed afgelopen. Ik wist niet dat dit zo gevaarlijk was voor poezen. Ik zal er zeker rekening mee houden.
Zeker zeer aanhankelijke dieren, en enorm lief, en ze worden nooit boos. Dit ras is er eigenlijk voor gekend, en is dan ook een ideaal huisdier voor gezinnen met kinderen.
's Morgens komt hij me telkens wakker maken met z'n snoet. Hij komt knorren en in m'n gezicht kriebelen met z'n snorharen tot ik wakker ben. Een echt lief beest.
Amai Mightycat, da's wel een triest verhaal.
Ik heb dit ook al eens gebruikt tegen vlooitjes, maar is gelukkig wel goed afgelopen. Ik wist niet dat dit zo gevaarlijk was voor poezen. Ik zal er zeker rekening mee houden.
3e foto krijgt ook mijn voorkeur.
Had bij de 1ste foto de belichting aan de andere kant van het hoofdje meer geweest, had ik getwijfeld om te kiezen tussen 1 en 3.
Comment