Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
er zijn ijsvogels te spotten in het natuurgebied de warandeputten nabij moerbrugge brug. deze beestjes kunnen vaak gezien worden vanuit de kijkhut die door natuurpunt opgericht is. (tijdens het juiste seizoen broeden er ook oeverzwaluwen)
Geen idee of de locatie waar vraag naar is dezelfde is als degene die ik hier vermeld. 'k zie echter geen enkele reden om een dergelijke locatie niet mee te delen.
Ik heb gisteren een koppeltje Ijsvogels gezien aan de Syfonbrug te Damme, toen ik daar was voor wat landschapskiekjes.
Ik heb ze enkel in vlucht gezien. Ze verraadden zich met hun hoge, fluitende 'tjieieiet', toen ze pijlsnel voorbijvlogen.
Ik moest meteen aan deze plaatjes denken. Hoe is't mogelijk zo'n snelle, schuwe vogeltjes zo mooi te kunnen vastleggen.
Zolang men de natuur respecteert zie ik er geen kwaad in. Er is tenslotte ook bekend gemaakt waar de Velduilen te spotten waren.
Geen idee of de locatie waar vraag naar is dezelfde is als degene die ik hier vermeld. 'k zie echter geen enkele reden om een dergelijke locatie niet mee te delen.
Precies, als iedereen mooie locaties voor zichzelf hield hadden 'we' (als toeristen) Afrika of Canada ook nooit ontdekt.
Wat betreft de lokaktie, ik heb aan de persoon die me de plaats heeft aan
gewezen 2 zaken moeten beloven.
1 dat ik hem een paar foto's geef van het koppel
2 dat ik de lokatie aan niemand door gaf
en dus hou ik mij aan mijn woord.
Comment