Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Speciaal
[quote] De Vette Vis van de NVA ? [end/quote] - die heb ik even niet
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
De Vette Vis van de NVA ? [end/quote] - die heb ik even niet
Greetz, Kariboe
wel de NVA van Bart DeWever wacht al zolang om de vette vis v/d staatshervorming binnente halen; maar het zou wel eens kunnen dat deze meeuw hem te vlug af was ;
wel de NVA van Bart DeWever wacht al zolang om de vette vis v/d staatshervorming binnente halen; maar het zou wel eens kunnen dat deze meeuw hem te vlug af was ;
Haha, goed gevonden
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Dacht dat ik reeds eerder een reactie op deze foto had geplaatst, maar bemerk nu pas dat dit blijkbaar niet zo is.
Dus bij deze alsnog...
Uniek actie moment knap vastgelegd
Indien dit een frontshot was geweest i.p.v. een butshot, dan had je hier een kandidaat prijswinnaar voor elke fotowedstrijd.
Heel knap gevonden in relatie tot de titel
En last but not least, proficiat met je HOF plaats
Comment