Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Jammer dat bij de 2e er storende schaduwen op staan en de kustlijn precies achter zijn kop doorgaat. Ik had de kustlijn dan liever iets hoger gezien.
Eigenlijk was ik wel blij met die schaduwen - die overigens van mijn kinderen zijn - omdat ik anders veel meer moeite had gehad om het wit van de hond in de hand te houden.
Tja, en die kustlijn, ik zat al zo laag mogelijk bij de grond en het was óf de kustlijn óf de horizon.
Een nog lager standpunt - op mijn buik bv. - geeft dan weer teveel kikvorsperspectief m.i.
Eigenlijk was ik wel blij met die schaduwen - die overigens van mijn kinderen zijn - omdat ik anders veel meer moeite had gehad om het wit van de hond in de hand te houden.
Ik weet er alles van, ik heb een zwart-witte bordercollie en een groter contrast verschil is er niet. Of het wit is overbelicht of het zwart is onderbelicht.
Tja, en die kustlijn, ik zat al zo laag mogelijk bij de grond en het was óf de kustlijn óf de horizon.
Een nog lager standpunt - op mijn buik bv. - geeft dan weer teveel kikvorsperspectief m.i.
Comment