Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie compo en kleuren, maar iets teveel gecropt lijkt me (ik mis scherpte).
tja, 't beestje zat weer achter glas en 't minste dat ik de foto verscherp wordt hij er niet beter of mooier door...toch vond ik hem nog de moeite om te tonen
heb de foto opgescherpt bijgepost...oordeel zelf..
Het dier is op zich uitermate geschikt om op de gevoelige plaat te komen. Wat ik in deze foto een beetje jammer vind is dat de pootjes net buiten het scherpte gebied liggen.Verscherpen is met dit soort vachten altijd kritiek i.m.o omdat je snel het idee krijgt dat ie oververscherpt is.Dit komt volgens mij door die glinsterjes in de haren van het dier.Glas is voort ook geen geweldig iets om een foto door te maken,maar deze is toch goed gelukt dacht ik.
tja, 't beestje zat weer achter glas en 't minste dat ik de foto verscherp wordt hij er niet beter of mooier door...toch vond ik hem nog de moeite om te tonen
heb de foto opgescherpt bijgepost...oordeel zelf..
Achter glas is natuurlijk altijd een probleem...
Het verscherpen heeft ook wel zijn nadelen, maar ik zie hem persoonlijk toch liever in de verscherpte versie.
ik wil hier niet gaan muggeziften dit is voor mij een mooi portret van een even mooi model
-------------------------------------------------
welkom op http://blog.seniorennet.be/nikon/
Comment