Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Statiefwerk Jacky, of heb je tegen de tralies gesteund?
De eerste is 't mooist en de tweede is 't scherpst.
Tja Jos, een statief heb ik wel meegezeuld...maar gebruiken voor dierenfoto's?
'k Ben nog maar aan 't oefenen hé voor dierenportretjes, als 't niet goed is dan gaan we toch gewoon terug ? Ferm ontstressend tussen 'de beestjes'.
'k Had wel goesting om tegen de tralies te leunen maar er waren teveel obstakels die dat verhinderden en...nog maar goed ook, zie dat ze met mijn 'trekvingerke' weg waren als snackske ?
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Twee mooie met voorkeur voor de tweede
--------------------------------------------------------------------
neem ook eens een kijkje op mijn fotoblogje .http://blog.seniorennet.be/nikon/
beide zijn mooi maar de tweede draagt mijn voorkeur ... tijger lijkt net te dromen van z'n jachtvelden
Dat het dier lijkt te dromen, daar heb ik geen notie van, maar dat het geen tijger is daar kunnen we zeker van zijn, het betreft hier een Luipaard.
Maar het blijven uiteraard 2 mooie plaatjes, met voor mij een voorkeur voor de 2de
Comment