Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Oorspronkelijk geplaatst door Herman BlockxBekijk bericht
...1 kleine opmerking: de titel : dit lijkt mij een grote zilver oftewel Casmerodius albus
Ik heb twee vogelboeken (vogels van Europa en veldgids vogels van Europa) en inderdaad staat in beide boeken een andere naam.
Egretta alba én Casmerodius albus wordt gebruikt voor de grote zilverreiger.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Foto 1 oogt wat flauwtjes, maar twee en drie zijn weer klasse.
Vooral nummer drie, met het mooie licht- en schaduwspel en al die details.
Durf je de exif niet meer vrij geven?
Foto 1 is genomen toen de zon net verdween, rond half 5.
Foto 2 is genomen rond half 3 en foto 3 rond half 4.
Foto 3 heeft het moeilijkste licht. Aan de schaduw zie je dat het licht/zon bijna vertikaal schijnt waardoor één zijde van de reiger in de volle zon zit en de andere zijde in volle schaduw.
Exif.... Jawel hoor.
Maar ik ben bezig met mijn website en moet alle foto's opnieuw door de PS molen halen....zonder kader, zonder exif, etc....
Weeral schitterende foto's Jean!! Uwen eerste is voor mij de mooiste, het licht is net iets zachter wat de details ten goede komt.
Toch eigenlijk ne schone vogel he!
Schitterende platen
En die derde...lekker stoere pose
Ik volg...
~Lieve groetjes, Saskia~ Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600 Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)
Comment