Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De pose, scherpte en compo zijn dik in orde, maar voor mij steekt er veel te veel saturatie in. Moest dat een beetje minder zijn zouden het voor mij echt wel sterke foto's zijn. Maar misschien is dat gewoon persoonlijk natuurlijk.
De pose, scherpte en compo zijn dik in orde, maar voor mij steekt er veel te veel saturatie in. Moest dat een beetje minder zijn zouden het voor mij echt wel sterke foto's zijn. Maar misschien is dat gewoon persoonlijk natuurlijk.
groeten,
Andries
Deze reactie kreeg ik enkele vogeltjes geleden van Elsan
" Ik mis tevens frisheid in de kleuren, eveneens iets dat me opvalt bij sommige van je andere foto's."
Deze reactie kreeg ik enkele vogeltjes geleden van Elsan
" Ik mis tevens frisheid in de kleuren, eveneens iets dat me opvalt bij sommige van je andere foto's."
MVG
Johan
Mja Johan, zoals ik al zei is zoiets vaak persoonlijk. Ik vind het er nu wat over, maar wat ik vind doet er uiteindelijk niet toe. Elke fotograaf gaat de nabewerking uiteindelijk naar eigen gevoel uitvoeren en daar is niets mis mee, integendeel.
Het blijven mooie foto's hoor, maar naar mijn mening een tikkeltje te verzadigd.
Mja Johan, zoals ik al zei is zoiets vaak persoonlijk. Ik vind het er nu wat over, maar wat ik vind doet er uiteindelijk niet toe. Elke fotograaf gaat de nabewerking uiteindelijk naar eigen gevoel uitvoeren en daar is niets mis mee, integendeel.
Het blijven mooie foto's hoor, maar naar mijn mening een tikkeltje te verzadigd.
groeten,
Andries
Te verzadigd misschien ? Te felle (lees te harde) toonzetting misschien ? Te veel verscherpt misschien ?
Mooie plaatjes, da's zeker
Maar de postprocessing lijkt me van alles een beetje té...
Moeilijk deze...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment