Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De eerste is wat veel ontruist naar mijn smaak.(Verlies van details in de onderzijde vleugels)
De tweede heeft dan weer een soort rare vlekken in de achtergrond, een soort banding ofzo....
Wat veel aan de schuifjes moeten trekken?
Maar de derde is af. Knap
Ik volg. Vreemd dat niemand die vlekken opmerkt - zo zie je maar
Maar inderdaad, die derde is een hele mooie
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Jammer van dit forum dat sommige foto`s zo snel uit het oog verdwijnen. Neem nou zo`n plaat als één van deze. Schitterende platen van een hele mooie en zeldzame soort mét licht dat iedereen wenst.................
Ook lof voor de fotograaf die dit technisch perfect heeft uitgevoerd!
3 erg knappe beelden, vooral de scherpte en kleur in die ogen tov de zachte achtergrond geven het dier de nodige 'dreigende' indruk. Erg knap hoor en er staan nog meer sterke beelden op je site ....
Comment