Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Weer twee mooie Jean met voorkeur voor de tweede
Zelf zou ik proberen om het wit op de zijkant van het kopje, iets op te halen (toont nu een beetje grijzig door de schaduw die er op ligt), maar voor de rest ben ik stikjaloers hoor, loop reeds een paar weken tevergeefs door de dennenbossen in mijn streek, op zoek naar deze soort
Weer knap geschoten
Weer twee mooie Jean met voorkeur voor de tweede
Zelf zou ik proberen om het wit op de zijkant van het kopje, iets op te halen (toont nu een beetje grijzig door de schaduw die er op ligt), maar voor de rest ben ik stikjaloers hoor, loop reeds een paar weken tevergeefs door de dennenbossen in mijn streek, op zoek naar deze soort
Weer knap geschoten
Mvg
Alvast bedankt.
Voor zover als ik weet is alleen het "nekkraagje" redelijk wit.
De wangen zijn grijzig, dit is ook goed te zien bij de eerste foto.
De belichting heb ik tot op het randje opgetrokken en dan een klein beetje terug gezet. Kwestie van uitgebrand wit te vermijden.
Eerste foto is met minder ( lees grijs ) licht genomen, te zien aan de 800 iso.
Bij de tweede foto kwam het licht van links, te zien aan de rechterbil en achterkant kuif waardoor spijtig genoeg de rechterzijde van het kopje wat minder licht vangt.
Als ik dit ga optrekken kom ik met de rest in de problemen en gaat er naar mijn smaak wat diepte verloren. (heb het geprobeerd zenne)
Ook het mooie, warme avondlicht dat op de achtergrond valt wordt dan ietsje te fel.
Effenaf schitterend
Die kuif op de tweede is gewoon hilarisch
Prachtig toch zo'n vogeltje ?!
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
kzou der begot het geduld ni voor hebbe , laat staan de tijd ,
en ik kom hier zelf weinig kijke in dit gedeelte van het forum , maar kga da precies meer doen ,
joenges zo scherp , echt sjiek ,
allebei goed, ma nr 2 , bon bon bon!
duurt dat dan geen half uur eer da ge een gevonden hebt, en dan nog es een uur eer da ge een vind da ne seconde blijft zitten?
Comment