Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heerlijk portret helemaal gevuld met vlekken
Hou ik wel van !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
En het is geen crop ( doe ik trouwens nooit ) dus ik kan er niets aan veranderen . . .
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Ik zal hier misschien snel de wind van achteren krijgen maar ...
ik begrijp niet waarom iedereen hier zo'n positieve commentaren op heeft.
Volgens mij niet meer dan een gewone foto.
Het enige positieve is de opvullende achtergrond met hetzelfde motief.
Voor de rest is hij niet echt scherp, staat het oor er niet volledig op (crop of geen crop, dit had je dan simpel kunnen oplossen met iets meer achterover te leunen).
Die D300 doet het toch maar, komaan zeg, als dit de verdienste is die aan een Nikon D300 toegeschreven mag worden!
Verder is deze foto een afbreuk aan alle andere foto's die reeds in de HOF staan van deze week. Hij valt totaal uit de toon.
Voor de rest is hij niet echt scherp, staat het oor er niet volledig op (crop of geen crop, dit had je dan simpel kunnen oplossen met iets meer achterover te leunen).
Die D300 doet het toch maar, komaan zeg, als dit de verdienste is die aan een Nikon D300 toegeschreven mag worden!
Verder is deze foto een afbreuk aan alle andere foto's die reeds in de HOF staan van deze week. Hij valt totaal uit de toon.
Sorry Franciskine, maar hij kan me niet bekoren.
J.
Kan ik alleen maar bijtreden.
Maar dan begint de discussie over HOF weer... over subjectivisme, vriendjespolitiek, jaloersheid, etc
Sorry Franciskine, maar hij kan me niet bekoren.
J.
M.b.t de D300 is natuurlijk voor iemand met een Canon een rode lap op een stier , Ik kan dan ook best begrijpen dat je die opmerking van mij niet snapt.
Voor de ingewijde is dat een ander verhaal, het heeft dan ook niks met deze foto te maken maar meer met de Fuji S5 pro en de D300.
Of deze foto waardig is om in het HOF te staan boeit mij persoonlijk niet.
Ik kijk bijna nooit in het HOF, ik heb zo wie zo al niet alle foto's gezien die geplaatst zijn. DUS KAN IK DIT OOK NIET BEOORDELEN (gelukkig maar).
mvgr
antoine200
M.b.t de D300 is natuurlijk voor iemand met een Canon een rode lap op een stier , Ik kan dan ook best begrijpen dat je die opmerking van mij niet snapt.
Hallo Antoine200,
had het hier meer op het feit dat ik hoop dat je deze foto niet toeschrijft aan de verdienste van de D300.
Die moet volgens mij betere resultaten kunnen voorleggen. Altijd moeilijk om te verwoorden wat je juist wil zeggen
had het hier meer op het feit dat ik hoop dat je deze foto niet toeschrijft aan de verdienste van de D300.
Die moet volgens mij betere resultaten kunnen voorleggen. Altijd moeilijk om te verwoorden wat je juist wil zeggen
By the way, ik doe niet mee aan die rode lappen.
J.
Ik schrijf de verdienste altijd toe aan de fotograaf en niet aan de apparatuur.
Een goede fotograaf kent namelijk de mogelijkheden van zijn apparatuur.
Zal mij in den vervolge beter proberen uit te drukken.
mvgr
antoine200
Comment