Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Nog even een vraagje ivm uw website. Maak je hier gebruik van één of andere template? Het lijkt wel een clone van de site van Rein Hofman (Niet aanvallend bedoeld!)
Nog even een vraagje ivm uw website. Maak je hier gebruik van één of andere template? Het lijkt wel een clone van de site van Rein Hofman (Niet aanvallend bedoeld!)
groetjes,
Andries
De site van Rein Hofman heeft inderdaad model gestaan. (en niet voor mij alleen hoor, er zijn nog verschillende variaties van/door andere fotografen te vinden). Dit is de eerste website die ik ooit bouwde en heb dus een beetje rondgekeken hoe anderen dit aanpakten en deze beviel mij heel erg, dus heb ik een beetje bij hem afgekeken. Is misschien niet de origineelste oplossing, maar aangezien ik tot voor enkele weken nog nooit ook maar één regel HTML had geschreven, heb ik mij met behulp van enkele boeken hier doorgeworsteld.
Ze zijn misschien niet opzienbarend, maar er zitten toch nogal wat verschillen in hoor
Comment