Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik denk dat je het best nog even op het discussieforum houdt, beste.
er is heel wat te zeggen over deze beelden, en daarvoor is dat subforum
beter geschikt ...
kan je dan zeggen wat? dan kan ik er in het vervolg op letten
daarom beter in fotodiscussie plaatsen, dat is een forumonderdeel speciaal voor meer uitleg.
dit is Showcase, waar men niet verplicht is een toelichting te geven.(maar mag wel)
grt,bouk.
ik denk dat je het best nog even op het discussieforum houdt, beste.
er is heel wat te zeggen over deze beelden, en daarvoor is dat subforum
beter geschikt ...
daarom beter in fotodiscussie plaatsen, dat is een forumonderdeel speciaal voor meer uitleg.
dit is Showcase, waar men niet verplicht is een toelichting te geven.(maar mag wel)
grt,bouk.
Heren mag mijn complimenten uitspreken over de zeer correcte manier van doorverwijzen naar een ander forum onderdeel. Ik hoop dat anderen hier een voorbeeld aan nemen
Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. Canon eos 7D Mijn site
Helaas mag je ze maar in één forum onderdeel posten, dus deze foto's kun je nergens anders meer laten zien. Nieuwe daarin tegen zijn daar van harte welkom.
Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. Canon eos 7D Mijn site
foto 1)
beetje heel krap in het beeld , nogal met de neus tegen de rand gedrukt
foto 2)
is zeker de beste , al had ik die marmot(?) minder centraal gezet
Ik sluit me aan bij deze opmerkingen, ook ik vind dat de tweede foto de beste is. Wat me opvalt bij foto's 1 en 3 is dat er een zeer sterke compressie lijkt toegepast toegepast te zijn - zou dat kunnen?
Comment