Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Jawadde Edwin, héél sterk! Ik heb een voorliefde voor beestjes gefotografeerd in hun ruimere omgeving en je slaat er toch maar weer in om dat schitterend te doen! Ook de kleuren zijn heel mooi! Als ik er eentje moet uitkiezen, dan ga ik voor de tweede, omwille van de hele mooie compo! Sterk!!
Wel,wel,wel, ik wou dat ik dit al kon.
Ik ben net begonnen met mijn eerste fototoestel een Canon Eos 400D, maar dat zal wel nog lang duren voor ik zoiets kan.
Gewoon prachtig.
Trouwens , kan je zoiets bekomen met een 400D ? Ik heb daar 2 lenzen bij gekocht, een 18 - 50 mm + een 55 - 200 mm.
Comment