Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
wel mooie opnamen maar ze sprankelen niet zo.
grt,bouk.
Mooie serie maar hierin moet ik toch bouk volgen.
Ik heb je laatste foto eens geopend in PS en wat gespeeld met levels en een klein beetje lokaal contrast en saturatie en dan krijg je al gauw een veel beter beeld. Eén en ander kan ook te maken hebben met de instellingen van je beeldscherm (niet gecallibreerd ?), waardoor je helderheid, kleur en contrast anders ziet (heb daar zelf ook problemen mee gehad).
Keep on shooting
Mvg
PS
Ik heb de door mij aangepaste versie niet bijgeplaatst aangezien ik niet weet of je dit graag hebt. Geef maar een PB indien interesse (kan hem je eventueel ook mailen).
Comment