Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vertederend beestje en mooi in beeld gebracht. Hopelijk krijgd hij een belletje rond want in de natuur waar zij niet thuis horen zijn het niet zo een lieverdjes.
Toch geen Main Coon kitten ?
Edit : ja dus, ik moest eerst je tekst gelezen hebben
Veel succes toegewenst met je aanstaande huisgenoot !
Houd hem maar van jongs af in de hand, voor zover dat dat kan bij die gasten.
Voor zo'n Main Coon kater van een kilo of tien gaat zelfs de doorsnee hond op de loop.
Toch geen Main Coon kitten ?
Edit : ja dus, ik moest eerst je tekst gelezen hebben
Veel succes toegewenst met je aanstaande huisgenoot !
Houd hem maar van jongs af in de hand, voor zover dat dat kan bij die gasten.
Voor zo'n Main Coon kater van een kilo of tien gaat zelfs de doorsnee hond op de loop.
Deze meneer krijgt geen belletje om , komt als het goed is mijn (straks) coonproof tuin niet uit, mag zelfs als het mooi weer is heerlijk in zijn eigen ren én.....zal het huis moeten delen met mijn 2 collies.
Los laten lopen mag volgens het koopkontrakt niet, maar is ook onverantwoord; ik woon vlak bij een drukke doorgaande weg. Mijn vorige huis-tuin-en-keukenkatten kwamen ook nooit buiten toen ik in de stad woonde. Later toen ik in het bos woonde was dat natuurlijk anders. Daar zaten ze meestal in en rond de paardestallen.
Comment