Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eland in ALASKA

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eland in ALASKA

    In Alaska, Denali National Park, zat een rendier in een klein meertje te drinken.
    De foto is genomen vanuit de bus.

    Wat vinden jullie ervan? of

    1.


    2.


    3.
    Last edited by wimpieken; 20 november 2007, 09:18.
    Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6

  • #2
    Re: Rendier in ALASKA

    Hallo,

    Ik denk dat je rendier wat teveel groeihormonen heeft gekregen , het is dan ook een eland. Het is spijtig dat het dier op de laatste foto's (in een mooie omgeving) niet meer jou kant uikijkt. Voor de rest vind ik ze wel goed.

    Luc
    Neem ook even een kijkje op : http://www.lucvercammen-natuurfotografie.be

    Comment


    • #3
      Re: Rendier in ALASKA

      Oorspronkelijk geplaatst door digiluc Bekijk bericht
      Ik denk dat je rendier wat teveel groeihormonen heeft gekregen , het is dan ook een eland. Het is spijtig dat het dier op de laatste foto's (in een mooie omgeving) niet meer jou kant uikijkt. Voor de rest vind ik ze wel goed.
      Inderdaad eland. Ik heb niet goed nagedacht toen ik de titel schreef . Ik pas het aan.

      Het dier keek enkel in onze richting toen hij in het water zat. Bij het verlaten van het meer, zagen we inderdaad zijn snuit niet zo goed.
      Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6

      Comment


      • #4
        Re: Eland in ALASKA

        Ik krijg weinig reactie

        Geef gerust jullie mening: compo, kleuren, tips, ...

        of
        Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6

        Comment


        • #5
          Re: Eland in ALASKA

          Als je geen reacties krijgt is de foto goed.
          Anders zul je het wel lezen
          EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
          https://sites.google.com/view/pdh65/

          Comment


          • #6
            Re: Eland in ALASKA

            Om uit een bus genomen te zijn, vind ik het mooie foto's hoor. Ik vind elanden zowiezo plezante dieren, en ze kijken inderdaad niet altijd in de juiste richting...

            Comment


            • #7
              Re: Eland in ALASKA

              ik vind ze persoonlijk niet echt schitterend...
              Je hebt de eland, maar dat is het ook...
              Wat mooier licht, een betere compo(ooghoogte, alsook naar je toe kijken ipv wegkijken van de camera)
              One life, live it!
              vernieuwde site: natuurbeeld

              Comment

              Working...
              X