Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ben juist terug van Costa Rica met ongeveer 1200 foto's hier zijn er alvast enkele van de drie meest voorkomende heb ik een foto geplaatst maar misschien wel 20 soorten voor de lens gehad wat denk je of
Groetjes Paul,
Last edited by Rocho; 16 november 2007, 07:58.
Reden: verkeerde link
Eerste en derde voor mij, maar eerste vind ik (just fotoke van national geographic)
Tweede is mooie opname van kolibri (denk ik) maar jammergenoeg verdwijnt het donker gekleurde vogeltje een beetje door de achtergrond. Maar rekening houdende met de situatie en de sneldheid van de vogel toch
Eerste en derde voor mij, maar eerste vind ik (just fotoke van national geographic)
Tweede is mooie opname van kolibri (denk ik) maar jammergenoeg verdwijnt het donker gekleurde vogeltje een beetje door de achtergrond. Maar rekening houdende met de situatie en de sneldheid van de vogel toch
Grtz
yep dat heb Je goed verwoord ,ook mijn gedacht
wingske
Comment