Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Zéééér knappe prestatie om dit zomaar vast te leggen dat wél!
De foto op zich is wél niet van het niveau dat we van hem gewent zijn.
1 & 2 vind ik minder geslaagd...je moet al begot goed kijken wat het eigenlijke onderwerp is!
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Je moet niet alleen erg snel zijn maar ook nog eens stil blijven. Ik heb het ook wel eens te vergeefs geprobeerd. Bij de eerste keer was tie al weg en kon ik weer anderhalf uur wachten.
Dus ondanks dat het allemaal ver weg is vind ik de 3e een zeer knapp foto.
Comment