Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleBekijk bericht
Dat muisje staat er wel schattig op maar lijkt mij een beetje soft? De 2de vind ik knap . De derde, is die extra geblurred op de achtergrond?
Origineel is het muisje scherp, maar bij verkleining krijg ik het niet echt goed...
Die derde is niet geblurred hoor. Gewoon verkleint en verscherpt voor internet.
Misschien nog even wat info over het musije voor de geïnteresseerden: De dwergmuis is het enige in Europa voorkomende zoogdier met een grijpstaart. Door zijn staart te gebruiken, heeft hij zijn pootjes vrij om voedsel te zoeken en om te klauteren in graanhalmen.
De dwergmuis is het kleinste knaagdier van Europa. Ze worden 50 tot 80 mm lang, waarbij hun staart ook nog eens 50 tot 70 mm lang kan zijn, bijna net zo lang als de rest van het lichaam. Volwassen dieren wegen vijf tot elf gram (drachtige vrouwtjes zijn zwaarder, tot 15 gram). De lichaamsgrootte wordt beïnvloed door het kwaliteit van het leefgebied. Dieren in weilanden met veel hoog gras worden bijvoorbeeld groter dan dieren in meer bosachtige streken. (wikipedia)
Wauw, heerlijke reeks!
Dat muisje is zóóó schattig!!!
Maar die torenvalk mag er absoluut zeker ook zijn!
~Lieve groetjes, Saskia~ Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600 Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)
Heb je ook foto's van de valk in de vlucht kunnen nemen?
OOk de making of zeer gesmaakt
MVG,
Merci
Op mijn blog staan nu ook nog wat foto's van ons 'on the job'
Ik heb er wel wat in de vlucht, maar aangezien het relatief grijze lucht was zijn de foto's waar hij boven ons kwam bidden nogal lelijk (lees: knalwitte lucht). Dat vind ik niet echt mooi dus
Comment